senseless



jueves, mayo 18



Well, we all need someone we can lean on
And if you want it, you can lean on me

Yeah, we all need someone we can dream on
And if you want it, baby, well you can dream on me

We all need someone we can feed on
And if you want it, well you can feed on me

Yeah, we all need someone we can bleed on
Yeah, and if you want it, baby, well you can bleed on me


Porque todos en algún momento necesitamos un sustento, alguien que nos agarre de la mano y nos tranquilice, que nos recuerde que todo va a estar bien, que nos saquen de la burbuja de problemas. Y cuando todo haya terminado, que simplemente disfrute de haber pasado el trago amargo con uno.


0 Respuestas a “let it bleed”


Mi wonderful world

I see trees of green,
red roses too
I see them bloom
for me and you
And I think to myself
what a wonderful world

Come fly with me

El mundo es mi galletita

Pequeño tiempito

I'll have what she's having

Sindica

Powered by